Wednesday 25 October 2017

baru seminggu xjumpa... angau nak mati

dia... setelah 2 tahun, aku susah nak cari pengganti I... dia muncul.... dia punya kewujudan memang membuatkan aku benci. aku selalu merengus benci bila dia ada... tapi dalam diam.... hujung hati aku,, aku rindu dia... tapi bila saat aku terserempak dengan dia tanpa sedar atau tanpa keinginan.... aku macam angau...

apa kau buat weyh... hari ni 25/10/17 rabu... lepas lecture, aku nk g toilet... panaskan tangan... bila aku keluar... aku jumpa kau. ok that time, mata kau dan mata aku bertembung... masing2 tengok... lama...

tercengang ke weyh... kalau aku, aku macam kena pukau... tetiba freeze.. ngekkkkkk

mata kau... buat aku meracau laaa... nape hari ni aku tgk kau... macam hensem, xmacam sebelom ni... mungkin sebab ni first time aku tengok kau pakai kemeja... warna back white stripes.. aku plak baju hitam and kelabu... see,, jodoh le tu. aminnn...

tapi bila pikir plak.... macam xnakkkk... dia muda setahun

damn wan damnnnn

😫😫😫😫😫😫😱😱😱😱😱😱😈😈😈😈

No comments:

Post a Comment