Tuesday 20 November 2018

mimpi #053

mimpi ni benanya lama dah... time dia ada kat umah lgi... so,,, aku mimpi pasal AB ... one day i bought full set of  Hada Labo skin care... (maybe because i bought whitening skin care ) ...

aku guna skincare tu sampai la my face changes. macam lebih glowing gitu... (but actually hada labo is the best)

so,, aku nak g kenduri,, so, aku g singgah umah member jap... rasanya tu umah ain... singgah umah dia jap... pastu bila nak bertolak nk g kenduri... ada orang bagtau aku yg AB datang, cari aku... aku pon watdehek... aku gelabah gitu... ain tanya aku apahal gabra.. bukan kau suka dia ke???

memang la  aku suka tapi aku nebes... so,, aku taknak jumpa dia lagi... then aku ajak ain blah cepat2 ke kenduri ... tinggal AB... bila sampai kat kenduri ada geng2 aku tengah tunggu... kitorang pilih  tempat duduk paling jauh dan dalam.

pastu aku nampak AB sampai... aku buat derk jerk walaupun dia approach aku... pastu dia cuba panggil aku... tapi aku ignore jer... sampai la dia give up.

petang tu,,, aku pon blah dari kenduri... nak balik laaa.... otw balik tu.... AB kejar aku... dia cakap somthing that i really cant remember.... oh gosh... and he gave me somethg... he gave me a full set of hada labo... he said something again and smiled and left me with thousands questions....

wow... actually this can be comeback.... cuz ive never dremt about him so frequent....

im gonna miss him cuz this year i will leave perak forever??? my family going to move into kelantan.... that is so annoying and something that i really oppose.... ill let u know later.... how the hell this things affect my family...my families bonding.... its all matters to what we called as selfish!!!!

bye

No comments:

Post a Comment