Monday 12 November 2018

Mimpi #052

Hari ni  aku mimpi... Mcm trip time sekolah laaa... Tp  semua dah besar panjang.

Maybe reunion sekolah buat trip ke lumut and pangkor...

Aku duduk ngn nabilah... Dalam bas... Depan aku ada sepasang kapel... Aku rasa tu ajil and girlfriend dia...

Pastu masa aku dok berbual ngan nabilah sepanjang trip tu... Ajil asyik pandang2 je.....

Sampai kat rnr... Kitorang mandi bersihkan diri... Aku xtau nape aku orang yg last boleh mandi... Hahahha

Time aku tgh mandi... Bilik air kosong.... Somehow... Ada sorang laki masuk ... Seriau kot... Rupanya aj... Dia boleh Tanya... Kau ke tu wan... Aku senyap je... Dia cakap lagi... Wei wan... Aku nk ckp something... Aku harap kau dengar...

Kau gila... Aku nk buat derk je bila laki dlm toilet ngan kau.... Nasib dh habis mandi... Pakai baju cepat2 pastu pecut keluar dengan rasa marah bengang malu...

Sampai dalam bas.... Aku terpandang muka dia... Tapi aku cepat2 alih... Rasa marah tak hilang.

Akhirnya sampai kat hotel... Aku ngan nabilah dpt bilik sama.. So kitorang ingat nk kluar dinner... So. Aku dh siap awal.. Aku tunggu luar bilik... Tetiba A datang. Dia berdiri depan aku pastu dia diam... Aku rasa x selesa bila dia pandang cm tu... So... Aku nk masuk bilik...

Belum sempat aku nk masuk bilik... A tarik aku ke hujung koridor... Dia pegang tangan aku kemas... Dia kata ... Kenapa lari... Aku dah lama suka kau... Kau tak nampak ke...

Aku senyap je.... Sampai la aku dengar nabilah panggil nama aku.. Aku cuba nak lepaskan tangan Dari dia.. Dia tak bagi.. Aku Cuba lagi... Pastu dia kata... Dia takkan lepaskan aku... Tapi aku rentap kuat2.. Then aku lari...

Esoknya sampai kat jeti... Aku and the geng pergi survey kedai cari souvenirs... Pastu A muncul... Aku Cuba utk ignore dia... Tapi tak sangka dia berani tarik tangan aku depan girlfriend dia... Dia kata dia nak jawapan... Aku geleng...

Then tetiba ketua trip panggil semua budak... Dia panggil nama orang then naik sampan or boat gitu...

Taktau mcm mana aku boleh pair ngan dia sedangkan dia ada makwe...

Aku Cuba utk pergi tukar orang.... Tp ketua tu kata tak boleh...

Sampai satu resort ni... Diorang buat party.. So.. Xtau la ada sorang laki ni.. Approach aku... Dia confessed... Tetiba datang A.. Kata nope she's mine... Aku plak yg terkejut... Aku deny apa yg dia ckp... Then dia cm marah...

Pastu x ingat dah...

No comments:

Post a Comment