Friday 8 May 2015

30 april 2015 mimpi hugah!!!

aku duk dalam kelas... aku pun bosan lalu termenung... im not sure aku tgh fikir pasal apa... tetiba dtg sekumpulan cikgu lelaki duduk di sebelah aku... one of them perasan yg aku tgh mengelamun... so, dia tetiba je petik jari depan aku... terus aku sedar dari mengelamun tu... aku tgk die sekilas pastu pandang tempat lain.... then... dia tanya ingat kat sape tu... aku wat derk jerr ahahaha..

kemudian aku terkejut bila dia tetiba sebut nama muayyad... aku pandang dia sekilas sebelum senyum ( blushing2 gitu ) ahahahaha then... dia kata... haaa sape muayyad tu... pakwe ke... aku pun gelak je... then aku bangun nak pergi somewhere... tetiba dia pun bangun... ikut aku... aku pun lari laaa.... pergi kat area kantin.... there,,, i met someone...
imran ada kat sana dengan ramai kawan classmates aku... aku pergi kat dia... ingat bleh lari dari cikgu tu... tapi dia still nampak aku... then, imran tengok aku... then aku sorok kat bawah meja yang diorang sedang duduk... and asked them to cover me...

but that teacher still there waiting for me... then i stood up and ran again... suddenly,, aku terjumpa plak si fazlihi... hahahaa
fazlihi, dia one of the popular boys in that school. it seems like i fell in love with him... but you know that it wont happened. then, that teacher came again and told me not to do so...
i just been puzzled... why did these man doing in my dream... who was that teacher... why did he looked like he likes me but cant make it because i love yad... but why then imran and fazlihi also there????

No comments:

Post a Comment