Wednesday 22 April 2015

tugas sebagai ajk surau bukan senang as apa yg u all pikir

1st time bile yad ckp ngn... time yg aku minta nama ajk surau in jawi.. time akim wat perjumpaan ajk surau.. n mira xde.. aku masuk lmbt coz aku uzur. Aku masuk je,,, terus yad angkat pale n pandang aku... sampai la aku duduk. Die tengok aku n yad bg buku kat aku.. pastu ku amik... akim nmpk so die tanya wan wat pe tuuu. Pastu aku hide dsebalik langsir... pastu aku xtau apa masalah akim tapi die tak habis2 kacau aku... banyak kali la die sebut nama aku... pastu die kata wan.... ohhh wann.. wannn mana wann ni.. aku senyap je sampai la aky berbulu dgr suara die n aku tgk mariam, fina n natsha gelak2.. baru aku kata apa!!! Pastu aku terpandang yad.. that time muka die masam.. die tgk akim cm nk marah,... hahahaha 1st thought,,, is that jealous??? Hahahaha sampai habis asyik aku je kena ngn akim... aku xtau apa masalah die...sampai tnya aku... ko wan rapat ke ngn akim... hahahaha yad I'm sorry.. it's not me to show that I'm not loyal k....

hahahaa

No comments:

Post a Comment