Tuesday 14 November 2023

contact lens and frame room scene 😫

Tadi aku pergi frame room sbb nak survey harga contact lens... pastu ada en pijun ngn puan hanisah... temgah aku dok belek katalog. Pastu en pijun kata. Kita bagi ni kat fatini la suruh fatini cek.

Aku mcm aik? Patient apa. Ni haa yg hari tu, pt yg banyak songeh.. aku ckp eh bukan ngn saya. Tp ngn naqi tu. Yg mengada2 tu kan...

Pastu dia jeling aku weh. Haaa mengumpat. Tau mengumpat je diorang ni... 

Aku macam eh?

Pastu dia mcm "tapi kalau suruh budak call... kang nanti lagi panas baran pulak patient ni" 

Dua2 taknak weh last2.. taknak call, taknak amik as patient weh. 

Pastu diorg ckp.. ah biar la.. kalau nk datang,, datang.. kalau tak. Lantak dia lah..

Pastu aku gelak la. Aku jawab ish ish ish kesiannn

Dia marah aku.. ish budak ni.. dia g gelak pulak. Kurang hajo.. pastu dia gelak

Ahhaha aku gelak jeee
Pastu lepas aku dh fitt multifocal tadi. Pastu mmg dia nak beli tau. Aku pergi la hantar bayar apa semua... pastu.. aku g hantar kt puan hanisah kata nk order contact lens.

Lepas tu puan hanisah ckp.. yg tu.. bukan multifocal weh.. yg tu mcm antifatigue. 

Tapi aku ckp la... sbb power addition dia +1.00 je sbb umur 41thn. So puan hanisah ckp oh okay la kot
Pastu lepas setel semua... aku nk g frame room sbb nk mengumpat tanya pasal patient yg pagi yg post cyclo tu... (tak beli ponnn weh) 

Pastu nampak dua tu tgh hangat bersembang. Pastu puan hanisah panggil, sini fatini.

En pijun tanya "pt awak tu beli berapa kotak fatini, 10 kotak ke?" 

Aku pon, eh tak sekotak je...

En pijun " haaa habis tu... tulis la berapa kotak.. hish awak ni.."

Pastu dia tanya la pasal contact lens. Okay ke vision dia. Tiba2 aku kena report semua history taking ngan va kat diorg... sampai la over rx.

Sampai aku nk tulis yg pt beli sekotak tu. Sampai lupa weh. Puan hanisah remind sekali lagi ahahhaha.. pastu en pijun be like "hahahha sori la ye. En hafizun yang kacau awak sampai lupa tulis... "

Pastu diorg mcm oh okay la kot.. Pasal si edof contact lens

No comments:

Post a Comment