Hes quite cute... so banyak kali gak laaa... dia duduk depan kedai aku tengok2 bawah... i was like okay. Tp lepas tu dia banyak kali dia pusing pandang belakang pastu tengok aku. Kau paham tak... how is it like someon pandang kau.. like pandang mata kau... haaa like that... u know right
U know whats the difference between pandang kau ke tak...
Ni banyak kali wehhhh... pastu kalau aku duduk depan... aku suka like sandar and pandang kedai aku... dia pon selalu duduk depan kedai dia ... pastu tengok aku
Pastu kalau aku lalu kedai dia... like otw g toilet or etc... dia mesti nak kena pandang... why??????
Banyak kali... aku balik dari toilet... tiba2 dia duduk depan kedai... pastu pandang... why???
Stresssss akuh...
Lagi stress bila dia dok pandang... si zuzu pon ada.. kat area cashier tu... stressssss aku...
Nk buang sampah kadang2 dua2 ada... hmmm
Suka... i admitted i do really like it. But sometimes it is so stressful
No comments:
Post a Comment